Upphandla kaffeautomater

Många kaffeleverantörers avtal löper under en längre tid och det finns anledning till att se till att man verkligen har med sig alla parametrar när det är dags att upphandla en ny leverantör. Denna guide och checklista är tänkt att hjälpa till, steg för steg, så att inga viktiga parametrar missas i denna ganska viktiga fråga; för ju bättre kaffelösning, desto nöjdare personal.

Här nedan visar vi några delar av vad guiden innehåller. När du laddar ner den, genom att ange din e-post, kommer du utan kostnad kunna ta del av guidens alla ca. 30 frågeställningar.

Smak

Smak

- Fundera igenom vad som är viktigt för er? // - Hur många är ni på arbetsplatsen? // - Vilken kapacitet behövs på kaffemaskinen?
Service

Service

- Hur fungerar det med löpande beställningar och varor? // - Finns det gräns för minska order eller frekvens? // - Vilken inställelsetid har levarantören vid eventuella fel på maskinen?
Hållbarhet

Hållbarhet

- På vilket sätt arbetar kaffeleverantören hållbart? // - Finns det miljömärkta produkter genomgående i leverantörens sortiment?

Vill du ta del av hela guiden?

Fyll i din e-postadress nedan så får du alla tips.